Post TERKINI

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Monday, 2 April 2012

ULaR....

Pagi cam biase saye siap2 nak gi keje..dah siapkan bekal nak kluar rumah..Tapi masuk bilik balik lupe nak amik barang.Tapi, mak saye yang keluar dulu pintu depan umah nak menyapu, tetibe dgar mak jerit..Saye wat x tau jer sbb mak ni suke jerit.Nampak cicak yang kecik tu pon nak jerit..Tapi bukan cicak rupenye, sekali ular, terus tutup pintu sliding tu balik.Kalau saye yang bukak dulu pintu tu, mesti saye yang kene..huhuh...

Ape lagi jerit panggil ayah,ayah pukul ular tu sampai mati...Melawan gak lah ular tu.. Mati akhirnye...erm...Bahaye tollah...dulu sekali, saye tengah basuh pinggan kat sinki dapur.tinjau kat luar, tgk kucing saye macam nak terkam sesuatu..heran gak..Pegilah bukak pintu blakang, sekali ular tedung....Menjerit lah aper lagi terus tutup pintu..Cam biase ayah jadi penyelamat...sib baik ader "merah"(name kucing saye) yang menampakkan aksinye..hehehe... Moral of the story, kalau nk kaur umah, baik tinjau2 dulu.bukak sikit2.. Kat bawah ni gambar ular yang cube nak masuk umah tu... SSSSsssssss.....


Sian penyapu tu..sampai patah...Penangan pukul ular... (",)

2 comments:

YaNa Yassin said...

Ya allah omak, takut nyer. geli ngan ular.

MalaOmak said...

takut kan???dok kg..ular nih slalu sgt..huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...