Post TERKINI

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Friday 13 April 2012

SRK kena tahan kat airport New York


Sape x kenal SRK kan? Bintang filem kayo kat Bollywood dan famous giler..(tapi x leh lawan abg Salman aku..hehehe) tapi pelik tol sampai kene tahan kat airport New York selama 2 jam tu sbb nama "Khan" yang ade kat name die..Hampeh tol Amareka ni..Amareka mu....

Bukannye die ni x penah gi sane buat pengambaran..Aku raser dah banyak kali die wat pengambaran kat luar negare.Tapi x der plak kene tahan sebabkan name "Khan" tu..Sian...anti Islam ker?? Goram plak aku..

Ha... situasi ni sebijik cam dalam cite die 2 tahun lepas "My name is Khan"..sape yang penah tengok mesti tau w/pon aku sbnrnyer lom tgk lagi.hihihi..tapi tau lah sinopsis citer tu..(Ade CD kat umah..Balik nanti nk tgk ler..huhuh) Der muke pemberontak ker?? Nak cek kalau2 ader bawak bom ker, pistol ker..hampelah sumer tu..

Dengar kate, marah betol SRK nih w/pon pihak airport New York dan buat permohonan maaf..(Huh!.tiada maaf bagimu..Amareka mu...pui)

Erm..nasib kaulah SRK...sian..kalau kene kat aku pon aku marah giler kalau die tahan aku sbb pkai tudung ker aper...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...