Post TERKINI

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Monday, 9 February 2015

sterika owh sterika....

Aku sbnrnye bknnye rajin sgt gosok baju.Arini nak gi keje,paginye baru aku gosok baju.kadang2 x gosok pon.,pakailah kedut pon kedut lah..Nampak sgt pemalas akukan?tp ni mmg kesah benar.Anak sapalah pemalas hangit x ingat ni.ekekeke..

Nak dijadikan cerite,tetibe lak minggu lepas rajin plak anak Leman ni gosok baju keje smpai seminggu punye..Aku gosok kat lantai je.Last baju untuk ari jumaat aku nk gosok,tetibe lak sterika rosak.aisey men...benci btollah.patutlah aku gosok  punye gosok still bekedut.Tengok lampu tak nyale.Aku pikir mungkin plug die wayer tecabut kot.Jadinye ari Jumaat tu aku pkai bj yg x begosok.kelas aku.hahahaha(mcmlah x biase pkai bj x gosok.ekeke)


Gambar sebelum kene karate dgn aku sterika ni

Harini baru berkesempatan aku mengodek,dan jd mcgever(btol ke aku eja ni?) skjap.Aku x leh tgk kalau ade bnde rosak mesti nk godek.Stelah dikaji,diteliti dan dikarate sterika ini,akhirnye nyale jgk balik.Bepeloh satu badan dibuatnye sbb aku dok bilik x bkk kipas dalam panas.padan muke aku.ekekek..hureyy..elok jgk sterika ni.Sbnrnye aku useha baikkan balik sbb takut mak aku marah je sbnrnye..huhuhu..kalau x dh membebel dh die.


Ten te neee...Ni die..berjaye kasik nyale..huhuhu..rpenye ekzos die rosak.ekeke


2 comments:

yana yassin said...

Amboi omak, kemain seterika ada ekzoz tau . hahahhaha. Kita pun guna iron camginie. Bagus, senang hilang kedut .

mala omak said...

nampak na kite br bkk blogkan?kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...