Post TERKINI

Recent Post no Thumbnail by Bina Blog

Sunday 12 August 2012

DuiT Rayer

Rase nye lame dah aku x post ape2 kat Blog aku ni.Orang nk ade blog ekau pon nk ade blog Normala oiii....huhuh..ala..bukan semua orang idup die penuh dengan cerita..aku gi keje balik kj..Tu jerlah hidup aku..nk kluar2 pon manolah ado kawan..huhuh...(cam sedei lah pulak)..kok kuar2 tu at least adelah cite yg ni update..(arghh..persetankan..ni dh lari tajuk dah nih..owg nk citer pasal duit raye..)

Semalam(8hb..(lmbat post lak blog aku nih..simpan dulu) aku suh ayah aku tukarkan duit singgit2 kat bank sbb semalam dh start leh tukar duit..aku balik kj excitedlah nk tgk duit baru(excited ek..bukan gayat..huhuh)..sian ayah aku dpt tukar duit untuk aku jer sbb duit baru dh abis kn tunggu esok lak(arinih)..punyelah ramai giler orang kat bank..patutlah.. sekalinye ayah aku gi kul 11 lebih..ermmm orang lain mesti tunggu bukak bank jer dah serbu bank..huhuh lawak tol.

Tapikan...aku tgk duit baru nih nipis sangatlah..macam....bukan duit jer aku rase..tah kertas tah paper jer..dh arr x leh lipat sbb keras cam plastik..kire kne air x lah basah kot (x pnh cube pon basahkan..)petang tu sblm masak tuk bkk pose,aku pon masukkan lah duit tu dalam sampul raye..sekali x muat da..sampul kecik plak..dh arr duit nih x leh lipat.kire lipat tu cam gelembong sketlah...hampeh tol..(gelembong pon gelembong lah..janji masuk...)



Simpan kat peti rahsie..hehehehe..

Solosai kojo den pasal duit raye..ha...ni nak tunggu pasal bju raye lak..isnin nih (13 hb)baru leh amik..Tak penah lah dapat bj raye lambat..slalu cepat jer...ni sume pasal tukang jahit sebelom nih yg aku antar baju die wat kecik baju aku..(padan muke aku..tp sib baik dapat ganti rugi duit..leh den boli kain lain lak)..tailor yang baru nih plak buat bosar lak..dh macam baju pinjam aku pakai..(dah arr den x berape nk kurus(ayat cover)..pkai bj besar bertambah2 lah cam haper...huhuhhu) .tu yang antar balik suh kecikkan..bosar leh kecikkan tp kocik nk bosarkan ssh..basi baju tu dah lah sket...ermmmm..kn lah amik Isnin nih..oklah tu drpd kn amik pas rayer..huhuhuh..

1 comment:

Yana Yassin said...

Omaaaaak, nak duit raya. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...